ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

kadangkadang kebenaran itu menyakitkan♥

hye . lama kan tak update ? mesti korang rendu aku kan ? haha . *perasan je kan aku nie ?orang macam aku mana ada orang nak rindu . kan kan kan ? hee^^ today nak cerita pasal macammacam . 

aku tak suka dengan apa yang aku rasa sekarang . dengan apa yang telah terjadi . aku menyampah dengan hati aku sekarang . kalau boleh aku taknak lalui semua ini . hati aku sakit . perasaan aku sakit . sakitnye tak terluah dengan katakata . aku hanya perlukan kau . tapi sekarang semuanya dah okayy . tapi tadi .... haishhh .. hati aku sakit balik . sebab ape ?? sebab . hurm . entahh lah tatahu nak cakap macammana . kenape mesti aku yang terima semua ini ? ustaz cakap , kalau ALLAH tu bagi kite ujian/dugaan bermakna dea sayang kita . tapi hati aku tak kuat . aku rendu segalanya tentang dia . orang cakap aku beruntung sebab dapat petunjuk daripada allah . sebab dapat kebenaran dari ALLAH . tapi ketahuilah kadangkadang kebenaran itu menyakitkan .

nota kaki :
terima kasih ALLAH kerana beri aku petunjukmu , kebanaranmu tentang semua ini . aku bersyukur sangat . syukur alhamdulillah , terima kasih ALLAH . 

nota kaki :
SYUKRI HASSAN . walau ape pun yang terjadi , aku tetap sayang kau sampai mati . tak sanggup untuk tinggalkan kau . tapi saat semuanya kembali normal , ALLAH nak aku tahu ape yang kau taknak aku tahu . and sekarang aku dah tahu .

❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤