ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

hidup penuh dugaan perkara biasa ?

okayy , malam tadi callingcalling dengan SYUKRI HASSAN . dia balik lepak lambat . pastu aku marahmarah dia . tapi lepas je dia bagi aku dengar satu lagu nie aku terus rasa nak menangis . aku terus cakap lupekanlah ape yang b cakap tadi . then dea jawab ape cakap macam nie ? pastu aku cakap b cume nak abg balik kat b then dea jawab nie abg ade nie kan ? sumpah aku rindu kau sayang . aku rindu semuanya tentang kau . aku rindu nak kau hantar sweet text kat aku . aku rindu nak kau cakap sayang kat aku . rindu semuanya lah senang cite kan . dah terlalu banyak yang aku lalui dengan dea . tapi tu semua bukan alasan aku untuk tinggalkan dea . tak pernah terlintas pun nak tinggalkan dea walaupun ramai yang cucuk aku untuk tinggalkan dea . korang tak perlulah buat camtu lagi okayy . sebab aku takkan dengar .

nota kaki :
korang suruh aku tinggalkan dea korang tahu ke hati aku macammana ? korang ingat aku akan happy ke kalau aku tinggalkan dea ? korang suke ? hati aku , aku jela yang tahu . hati korang ade aku tahu ? takkan ? sebab aku bukan korang and korang bukan aku . biarkan aku dengan hati perasaan aku sendiri . jangan paksapaksa aku . aku tak suka okayy . 

nota kaki :
syukri sayang , dengarlah bintang hatiku , aku akan menjagamu , dalam hidup dan mati ku hanya kau lah yang ku tuju dan teringat janji ku pada mu suatu hari pasti akan ku tepati . aku akan menjagamu semampu dan sebisa walau ku tahu raga mu tak utuh , ku terima kekurangan mu dan ku tak akan mengeluh kerana bagi ku engkaulah nyawaku . hidup penuh dugaan perkara biasa kan sayang .

okay berbalik , aku tak suka lah kau macam nak kawan dengan orang yang kawan ngan aku . semua budakbudak yang like blog aku semua kau add kan ? ape cerr derr ?? nak mati ke ?? nak kena hentak dengan helmet ke ? adoyy , okayy memang tak kisahlah kalau kau nak berkawan ke ape kan tapi tak perlu kot kau nak buat gaya macam kau dah lama kenal dorang dari aku . memang shitt lah . kau nie tak payah lah seboksebok nak ada ape yang aku ada . dulu kau tatahu pasal dorang kau boleh je hidup kan kawan ? sekarang nie kau plak nak lebihlebih dari aku pesal ? ape masalah kau perempuan ? sebok je . aku tak suka lah macam nie .

AIEN ROSDI :
secure the third anniversary aien Rosdi, hope whatever happens in your relationship with nik you can face head on. angry, lonely, sad, in love is common. I am just one message for you, do not fool yourself, men who loves does not love you anymore, do not you let your heart be the victim of infidelity of a man. hope you happy as well as he. If he was your mate, as long as you separate it eventually people will come together, believe the words I am. Posted care of me, farisya Azis

❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤