ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

rasa hati jiwa perasaan aku yang perlu awak tahu


okayy haritu on tapi sekarang dah deactive balik . sebab ape ? sebab untuk kebaikan . korang tak perlu tahu lah erk . tak penting pun untuk korang tahu ==' biar aku dia saje yang tahu . kan kan kan ? ape yang perlu korang tahu aku dah tade faceb okayy ? aku ada blogg saje . okayy tengs ^^

okayy sebenarnya nak cerita pasal rasa hati jiwa perasaan aku sekarang nie . malam tadi callingcalling dengan dia . masa tu aku tatahu kenape aku macam nak maramara je . aku ungkit pasal cincin nie lagy and lagy and lagy . hurm , dia cakap tak perlu nak besarbesar kan hal yang hanya dia baru buat sekali , tiaptiap hari nak mara pasal benda yang sama je . awak , itulah saya okay . itu yang perlu awak tahu okay . saya memang macam nie . korangkorang semua , ape yang korang perlu tahu tentang diri nie aku tak mudah lupakan hal yang menyakitkan hati aku . walaupun benda tu dah berabad ke ape ke dah dari zaman tok kadok ke aku tetap akan luahkan kalau aku teringat balik . berbalik , awak , saye takkan cakap lagy pasal nie kat awak tapi biarlah saye cakap kat diary. saye nie . itulah aku okayy . aku tetap aku .

syukrihassan : saya terasa okayy =='
farahrahman : biarlah tu entry yang terakhir pasal dia okayy ^^
aienrosdi : suka tengok u bershawl okayy ^^ chumell
dyrazee : best gila dapat kenal awak okayy .
eyayaa : sayang kau !
farisyaazis : banyak lagy benda yang perlu kau belajar okay
❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤