ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

err , betul ke ? tak kan ? =='

salam night readers =='
okayy , tadi balik sekolah ingat nak terus text syukri lahh kan . tapi kawan aku dah called dulu so ape boleh buat memang jawab jela kan called dia tuh . and then . dia cakap syukk aku tu ada couple dengan buda form6 . memang tyme dengar je dea cakap camtu memang rasa nak nangis lah kan ? tapi kuatkan hati . aku percaya dia okayy . and aku pun cuba lah untuk menafikan apa yang dia cakap tu . tapi cara dia sungguhsungguh . hee , masa tu cuba nyanyi lagu ntah hape ntah untuk tenangkan hati nie . cuba untuk tak ambil kisah sangat . sebab aku tahu benda tu tak betul . kan awak kan ?

heyy , tolong lah jangan sebarkan gossip murahan macam nie . aku tak suka . !!
awak , ada orang nak jatuhkn hubungan kite awak :( tapi tape . saya percaya awak okayy ? orang yang jual gossip murahan nie memang nak mati kan awak ? macam tak kesah je kalau aku dah bagi kaki !

iloveyou and you and only you okayy sayang ?



❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤