ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

1year2months4weeks ^^

selamat petang readers^^
today nak cerita pasal kami .
hee^^ dah setahun dua bulan empat minggu okayy^^
korang ada ? tade kan tade kan ? haha . 
wee^^ sepanjang masa nie banyak peperangan yang telah terjadi . tapi itu semua hanya mainan sahaja .
besar atau kecil pergaduhan itu , mesti dapat diatasi walau ape pun carenya , cepat atau lambat . 
beberapa harinie post aku banyak post yang macam tak puas haty lah ape lah dengan syukk kan ? korang pun perasan kan ? okayy macam pepatah nie let bygones be bygones hee^^ fahamkan ape maksudnya ? kalau tak faham bukak dictionaryy bi-bm-bi okayy . haha . never mind .
berbalik ,
macammana kami boleh couple ??
nak tahu ? jom ikut kisah nie .

menunggu , menanti dengan penuh sabar^^
2008
masa tu baru balik dari sekolah . and tunggu bas kat busten lah kan takkan kat tunggu bas kat pasar kot . choyy ! masa nie syukk couple dengan senior aku (malas nak mention nama dea) tak perlu tahu kot . hehe . masa tu dorang tengah date . mulamula aku tak perasan pun syukk ada . tapi entah kenape perasaan aku macam nak sangat tengok dia . akhirnye aku tewas and aku pun tengok lah dia . masyaallah . dalam hati : ape perasaan aku nie ? dah la tu , jangan tengok lamelame nanti dia perasan . huh ! kenape hatyy aku nie . ish jangan lah . okayy^^ tak lama lepas tu bas pun datang and aku pun balik lah kan . dalam bas asyik teringat je dia . adusshhh ! first time aku jumpa dia . masa nie dia tak kenal and tak perasan aku pun .

 aku tetap menunggu
2009
masa nie bulan berape entah tak ingat . dia masuk sekolah nie dua hari je kot kalau tak silap aku lah kan . kelas aku sebaris dengan kelas dia . act, kelas dia guna makmal sc sebab kelas tak cukup . then , dia nak pegyy mana ntah lalu depan kelas aku . pastu secare terlangsung pun aku tertengok dia . tengok sampai ke luar kau tahu . dalam hati : eyh , dia ke tu ? ke salah orang ? ish ! kali kedua aku jumpa dia . dia masih tak perasan aku .

 akhirnya !
2010 
masa nie awal tahun . mulamula tak perasan pun dia ada kat sekolah nie . sampai lah satu masa kawan dia couple dengan kawan aku . haish masa nie barulah aku perasan yang dia satu sekolah dengan aku . memang suka lah kan . tapi tak lama lepas tu dia couple dengan kawan kepada kawan aku . hurm , girl tu form4 . masa nie memang dah give up and dah fed up dah . mana tak nya . kan tahun nie aku nak pmr so lepas je sekolah ada tuisyen . sebelum nak pegy tuisyen aku balik ruma dulu makan ape semua kan . pastu bila nak pegy tuisyen tu mesti nampak dia kat bustop tu . kawan dia date ngan kawan aku dia mestilah date ngan girl tu kan ? memang sakit hati gila . boleh dikatakan tiaptiap haryy lepas balik tuisyen aku menangis . aku tak cite kat sorang pun kawankawan aku even kawan baik aku sekalipun tatahu taw . masa pun berlalu . petang tu , aku bawak anak buah aku rondaronda and terserempak dengan dia . and wow ! dia senyum kat aku ? biar betul . ke aku je yang perasan nie ? haha . dalam hati ada taman ooooo .... pastu malam tu ada program kat masjid . aku hantar kawan aku balik and tetiba nampak dia masuk ruma kawan dia . aku pun ape lagyy . aku uturn and niat hatyy nak panggil kawan dia untuk teman aku balik sebab aku nie penakut . entah macammana aku terpanggil syukk . merah tak merah lah muka aku kan . aku pun cakaplah niat sebenar aku . and u know what ? dia nak taw teman aku balik .. hee^^ suka sangat masa nie . dalam perjalanan tu aku rasa hati aku nie berbunga sangat taw . mulamula nak minta nombor phone dia tapi malu . esoknya aku minta kat kawan aku and aku terus text dia . okayy dia rep macam nak taknak je . fine .. malam tuh dia text aku . huhu . text punya text dia cakap stop ke ape ntah kan aku tak engat lah . hehe . masa nie lah yang menentukan hubungan kiteorang taw . kalau aku tak tahan dia untuk stop text malam tu alamatnya kiteorang tak bersama taw sampai sekarang . hehe . pastu ape lagyy mesti lah sambung text kan ? text punye text malam tu dia ajak couple . macam orang mengantuk disorongkan bantal taw . aku pun ape lagy mestilah terima tapi buatbuat mahal . hoho . tak lama lepas tu dia silap sent text . dia cakap ape perasaan bby kalau dapat tahu b ada perempuan lain ? aku ingat lagyy okayy . hehe . nie biar aku and dia jela yang tahu erk ? hoho . pastu kiteorang pun couple lah sampai sekarang . 


lama kan aku tunggu dia dari 2008 sampai 2010 . bukan semua orang boleh buat kan ? hoho .
aku yakin aku boleh bertahan dengan dia . aku yakin yang satu hari nanti kami akan disatukan dengan ikatan suci . hee^^ aku hanya perlu menunggu saja masa tu .

iloveyou moremoremore

❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤