ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

ya Allah , kuatkan aku yang lemah ini .

okayy today nak storyy pasal hal yang sama dengan NIE .
aku bosan dan bosan dan bosan sangat !
okayy , kite memang tak boleh nak cerita sebelah pihak saje kan untuk selesaikan sesuatu masalah ? betul kan ? tapi tolonglah . dah la weyh . aku dah bosan . tak habishabis nak jatuh kan hubungan aku dengan syukk kenape? aku tatahu sape betul dan sape salah okayy -.- 

tadi petang bangun tidur terus call syukri . cakap punye cakap . okayy dia suruh aku mandi sebab aku tak mandi lagy lepas balik sekolah tady . aku pun ambik lah tuala kan takkan nak ambik selimut plakkan ? lepas tu kawan aku yang si aqilah tu ask me the same quest kau couple lagi ke ngan syukk ? what the hell ? err , memang buuushhiitttt lah kan . aku pun jawab lah ye  . andthen dia cakap perempuan tu bukan tasha tapi syaza . and aku pun tanya lah kenape kan ? then dia cakap , perempuan tu call syukk and tanya betul ke aku dengan dia dah break or belum . lebeyh kurang camnie lah kot ayat dea . okayy fine , masa nie memang menyirap tahap karma . lepastu cakap punya cakap aku pun decide nak call syukk balik and tanya dia . sumpah rasa nak menangis pun ada tapi tape aku tahan . aku kan kuat-.- okayy , tanya punya tanya dea cakap kalau nak percaye cakap kawan tu , percaye lah masa nie memang tatahu lahh . damn !

just shut up .
aku tak kacau kau so kau jangan kacau aku . kalau aku gaduh sekalipun dengan syukk , itu bukan masalah kau . ape yang dah jadi masalah kau sekarang nie adalah kau dah create storyy yang lapokk lah . tak payah nak jual gossip murahan kau tu . heyy , u know what ? gossip kau tu tak laku okayy ? shittt ! jangan paksa aku untuk aku membenci kau . jangan paksa aku untuk carikk kau . jangan paksa aku untuk buat itu semua okayy ?  sorry , harsh word !

i may not be the perfect one for you but i will always try to be the right one 
syukri , kepercayaan aku adalah milik kau , jadi tolong jangan siasiakan aku . i will do anything for our relationship . yeah , i will . sekali saje aku nampak dengan depan mate aku , aku akan menganggap yang ini memang suratan takdir . aku takkan lepaskan kau pergi . aku tak rela okayy . kau tahu aku macammana kan?  aku tak suka dan sangat lah tak suka bila orang dah mula bercerita yang kau have another girl . sumpah kalau kau ada perempuan lain yang kau takkan hidup senang sampai tiba waktunya fullstop

yes , i really can do whatever i want !
farisya azis , tenangkan diri awak . jangan mudah terpengaruh dengan gossip murahan macam tu . kau kuat kan ? kau kena jadi kuat untuk selamatkan hubungan nie . kau tak boleh lemah okayy . jangan sesekali tunjuk yang kau tu lemah . aku tahu kau boleh hadapi semua nie dengan tabah , dengan haty yang terbuka . ini hanya dugaan sematamata . Allah tidak akan memberi ujian yang tidak boleh dihadapi oleh hamba nya . jadi farisya azis ALLAH tahu apa yang terbaik untuk awak , just lalui harihari selepas ini dengan penuh rasa syukur , dengan penuh kesabaran . kau tahu kan masalah nie akan berakhir jua satu hari nanti .

anda semua buah hati saya especially ALLAH and bubu SYUKRI saya . ily .
terima kasih ALLAH kerana selalu ada di samping saya untuk bantu menenangkan hati saya ini .
terima kasih SYUKRI HASSAN kerana selalu dengar apa yang saye nak cakap , ape yang saye nak luahkan walaupun benda tu dah basi . ily okayy sayang .
terima kasih kawankawan EYA YAYA , PIKASYUKRI , FARAH RAHMAN , AIEN ROSDI , ALYA AZHARI , NURATHIRAH , SARA NUCHSLEP kerana tidak jemu untuk mendengar masalah saya . saya sayang awak semua okayy . 
terima kasih cikgu AZLAN KAMAL NAZUNNIYAH sebab selalu je stalker saye even saya taknak cerita pun tapi akhirnya cikgu tahu jugakkan ? terima kasih banyakbanyak sebab bagi saye semangat dan dorongan untuk hadapi semua nie dengan penuh rasa sabar . 




❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤