ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

segalanya ku terima . maafkan aku

SYUKRI HASSAN .
hidup kite penuh dengan suka duka kan ? 
kau mewarnai hidup ini selepas 29032010 . aku bangga sangat dengan kau .
aku ada kau . kau kepunyaan aku . bahagia sangat aku masa tu . semuanya aku luahkan kat kau . sebab kau cakap jangan pendampendam . okayy fine aku tak pendam . kau yang minta jadi aku turutkan .
sejak haritu memang aku tak sorokkan pape dah dari kau taw sayang . 
tapi tadi , aku tatahu kau betulbetul maksudkannye atau tak .
kau cakap macam nie kan kat aku tadi :
APE HAK KAU NAK MEMARA AKU ? KAU SIAPA DENGAN AKU ? KAU BUKAN SESIAPA PUN LAH DENGAN AKU 
hee^^ SYUKRI HASSAN , FARISYA AZIS senyum je taw . biarlah hati nie sakit lagi . kau tahu aku SAYANG kau kan SYUKRI HASSAN ? kau tahu aku takkan TINGGALkan kau kan SYUKRI HASSAN  ? kau tahu tu semua kan sayang . aku tahu aku salah . yea , memang aku nie BODOH , BABI , SIAL , TAK GUNA , TAK BOLEH PAKAI , TAK BOLE DIPERCAYAI , ASYIK MENYUSAHKAN KAU JE , TAK HORMAT KAU , TAK ADA HAK KE ATAS DIRI KAU (nie baru aku tahu tadi ) , AND LAINLAIN LAH SEUMPAMAAN DENGANNYA . 
aku tak kisah sayang if kau nak cakap ape pun kat aku tapi yang paling aku kisah bila kau cakap yang aku nie bukan sesiapa untuk kau . sumpah terasa sangat . aku tatahu betulbetul atau kau sajesaje je . kau tahu hati aku sakit bila kau cakap macam tu . jiwa aku nie terseksa kau tahu . yea , memang aku salah . aku salah okayy . i know that !!!!!!!!!

nota kaki :
terima kasih ALLAH . aku bersyukur ke atas mu kerana telah memberi peluang kepada aku untuk merasa betapa hebatnya cinta MUHAMMAD SYUKRI BIN HASSAN BORHAN ini Ya ALLAH . jika dia jodohku kau teruskan lah hubungan ini , tetapi jika dia bukan jodohku , kau gagalkan lah kami dalam percintaan ini Ya Rabbi . sesungguhnya kau lagi MAHA MENGETAHUI apa yang terbaik untuk hamba mu ini Ya Tuhan . kau lebih tahu apa yang aku rasa di kala ini . ku mohon ketenangan dari mu . 

nota kaki :
kau tahu tak , taknak gaduh dengan kau punye pasal aku buat derrkkkk je dengan soalan yang aku nak tanya kau pasal semua PEREMPUAN yang ADD kau kat faceb walaupun sebenarbenarnye aku tatahu dorang yang add kau atau kau yang add dorang . aku tahu kalau aku tanya kite mesti akan gaduh kan ? jadi aku diam jela . sedangkan orang yang aku dah REMOVE/BLOCK pun boleh ada balik dalam friendlist kau . tapi tape . kawan kan ? bila aku tanya kau nanti kau mesti akan jawab BIAR JELA kan kan kan ? aku tatahu lah betul atau ta tu yang kau akan jawab tapi itu yang aku rasa . aku bukan nak burukburuk kan kau sayang . aku bukan nak hinahina kau sayang . tapi kau tahu aku macammana kan ? walaupun sememangnya aku tak ada hak ke atas diri kau kan sayang ? ily 

nota kaki :
hati aku sakit . aku terima kau seadanya . aku terima semuanya dengan hati yang terbuka . dengan berlapang dada aku terima kau . aku harap kau pun macam tu jugak . aku terima semua ini sebagai kekuatan aku untuk hadapi harihari yang mendatang yang lebih penuh dengan dugaan , cabaran , ujian , yang perlu aku tempuh .
aku sayang kau sangatsangat .


❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤