ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

menyampah . suka . love .

hurm , sorry to say . tapi aku ak cakap jugak . bia aku puas . aku tak suka dengan sikap kau sekarang . latelyy nie aku rase kau macam dah berubah . kenape haa ? sumpah demi Allah aku tak suka lah . kenape ea ? kenape kau buat aku macam nie  ? dulu kalau ada pape mesti kau gtaw aku dulu . tapi sekaran tak pun ! grrr==' okayy fine . aku pun bukan sesiapa dengan kau kan ? nak kate bercinta pun tak juak sebab perempuan dengan perempuan . sejak orang tu dengan orang tu orang tu dah berubah . hee fine ! aku tak hadap pun lah gila . if kau tade pun aku boleh hidup . dulu kau tade dalam hidup aku tapi aku okayy je . hidup je aku . lupakan aku dan lanjutkan hidup kamu girl !

berbalik , act , nak cerite pasal tadi aku tanjung malim and .... and .... and .... aku TERjumpa kawan lama aku . nama dia ros farah nabila . sedapkan nama dea ? dulu aku dengan dia agak rapat lah jugak act tade lah rapat sangat tapi boleh lah . then , masa aku pindah kkb , kiteorang terus lost contact . tapi tadi kiteorang jumpa balik dan ternyata dia masih tak berubah taw . masih lagyy seorang yang kecil molek dan kepohh . haha . happy sekejap aku jumpa kau buda . iloveyou okayy bella fullstop !

then nak cerita pasal love aku . okayy sayang . aku love kau tahap karma tahu ? semakin hari perasaan aku kat kau semakin bertambah and itu membuatkan aku semakin taknak kehilangan kau . aku sayang kau and aku tahu kau pun sayang aku kan ? whatever happen after this , ape yan aku tahu aku tetap nak kahwin dengan kau taw sayang . kau tak pena hampakan aku sayang . kau sentiasa buat aku gembira taw sayang . bila kau pergi jauh ingatlah aku . bila kau di sampingku peluk tubuh ku . bila kau rindu aku panggil namaku ku datang menemuimu . peganglah jasad ku jangan lepaskan . tetaplah kau di sini harungi malam . kerna hanya dirimu perlahan jiwa pelengkap hidup ku .

❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤