ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

meet si fyoko and shyoko

salam readers !
nak cerita pasal aku meet fyoko and shyoko aku tuh lah .
best taw jumpe dorang . dah lama planned nak jumpa tapi tak jumpajumpa pun .
semalam baru ada jodoh nak jumpa taw . hee . tapi agak tension lah mulamula tuhh sebab kan dorang kene halau dengan polis hehe . polis tu tak bagi dorang lalu kat jalan yang selalu dorang pegyy ts tuh . so kene patah balik . dah patah balik samapi ke mid pegyy nye . sambilsambil tunggu dorang tuh aku g release tension dengan makan aiskrin br . makan yang 2scoop punye . hee^^ sedapsedap sukesuke^^ .
okay then dorang pun sampai . pegyy je kat kat dorang mak aii tinggi nye . then TERperasan yang dorang pakai wedges and aku pakai sandle je . hoho . bila dorang tukar kasut tuhh baru lah sama tinggi jadinye . hehe . apelah korang nie . bila dah jumpa mesti lah ada snapsnap pic kan ? hoho .
best taw background dia macammacam warna ada . hoho .
beselah mula mestilah mula dengan gambar aku dulu kan ? hee^^






 aien and iecha . sayang kau tao aien . nanti aku belanja kau pulakk yerr . farah tengok je hee^^


 kami bertiga^^ iecha aien farah .sayang korang sangatsangat tahuu^^



 farah and iecha . dapat gak meet kau kan jepoon . hoho




iloveyoumoremoremore !!!


❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤