ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

hee~ belajar terima semuanya . harapharap diredhai-Nya

selamat malam readersreaders^^
today chaca nak share dengan korang yang chaca
nak terima semua kehendak-Nya dengan hati yang terbuka .
walaupun susah , chaca akan cube terima slowslow .
kalau kite terima benda itu slowslow lambat laun akan memudahkan kite untuk terima semuanya kan ?
even kalau  benda itu susah and pahit untuk diterima sekalipun , chaca akan cuba jugak .
hee^^
sayangsayangsayang ,
awak jangan risau ehk ? saya akan cuba and belajar untuk terima semua nie .
ini untuk kebaikan kite jugak taw . awak taknak kite gadogado lagyy kan ? mungkin ini jalan terbaik untuk kite kan ?
awak , saya sayang awak lah . saya takkan tinggalkan awak hanya sebab hal macam nie .
tipu kan kalau saya cakap saya tak terasa , tak marah , tak sedeyh tapi saya cuba untuk terima benda nie .
tak dapat jumpa awak sekarang tak bermakna nanti kite tak bole jumpa kan ?
lagy pun kalau ' selalu ' sangat jumpa itu akan buat kite cepat bosan .
jadi kite kumpullah rindu nie dulu and nanti bila jumpa kite lepaskan semua rindu nie .
(ayat untuk sedapkan hati , ayat untuk pujuk hati nie)
awak jangan risau tao . saya love awak sangatsangat .

shasya sayang syukri .
shasya cinta syukri .
shasya rindu syukri .
shasya perlukan syukri .
^^
(lebih enak bermonolog daripada berkatekate)

❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤