ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

nak menangis :'(

selamat pagi semua , selamat bersahur semua , selamat berpuasa semua^^
sumpah aku rasa macam nak menangis sekarang nie . malam tadi aku tidur awal sebab makan ubat . tekak aku luka . semuanya sebab antibody aku tak kuat . tak boleh panas sangat tak boleh sejuk sangat . ape pun tak boleh lah . hoh . okayokayokay . berbalik . malam tadi tidur awal then aku bermimpi . nak tahu aku mimpi ape ? kejar aku dulu meyh . hehe . 


aku mimpikan tentang 1tahun4bulan3hari yang lepas . macammana aku kenal dea . couple dengan dea . salah faham dengan dea . bahagia dengan dea . semuanya ada dalam mimpi tu taw . ya allah , terima kasih allah . kau mengingatkan aku tentang semua nie . sumpah rasa nak menangis . perasaan sedih , gembira semuanya bercampur jadi satu . ape lagi yang bakal terjadi selepas ini ya rabb ? kuatkan hati aku untuk menerima segala ujianmu ya tuhan .

❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤