ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

dulu dan sekarang ? apa bezanya ?

D U L U
sumpah rindu semuanya . dulu semuanya bahagia bagi aku . tak ada masalah seteruk sekarang . tade rase nak marahmarah macam sekarang . tade rase nak gaduhgaduh macam sekarang . dulu aku rasa seolaholah dunia ini aku yang punya . eceyhh ! haha . dulu hidup aku teramatamatamat lah bahagia . dulu aku tak pernah rasa macam nie . dulu aku tak pernah kenal and tahu erti kecewa , sakit hati , and bla bla bla macam sekarang . dulu yang aku tahu senyum , gelak , bercanda , and bla bla bla . tapi tu semua berubah dengan sekelip mata je . aku rasa kalau aku tak pindah semua nie takkan terjadi tapi aku rasa kalau aku tak pindah aku takkan tahu semua ini .  perlukah aku rasa menyesal sebab berpindah ? adakalanya aku rasa ya . tapi adakalanya tak . entahh lah . hati aku kan ? aku jela yang tahu . korang tahu ke hati aku macam mana ? aku pun tatahu hati korang macammana , takkan korang nak tahu hati aku macam mana kan ? kalau bisa aku ceritain pasti korang tidak akan mengerti . tapi itu semua dah tinggal kenangan . kenangan yang menyebabkan aku jadi macam nie . kenangan telah mendewasakan aku berdasarkan pengalaman . sebab kenangan aku jadi lebih kuat untuk menghadapi harihari yang mendatang . semuanya telah di atur oleh-Nya . aku terima semua nie dengan hati yang terbuka . 
nama dia NUR SHAZLEEN SHAZANA AMIR . sedapkan nama dea ? dulu dea lah tempat aku luahkan segala yang aku rasa . sampai sekarang masih contact lagi . tapi tak macam dulu . dulu pegy manamana mesti dengan dea . pegy balik sekolah dengan dea . sambut bufday boyfie dengan dea . sumpah rendu semua tu . tapi tu hanya kenangan . kenangan terindah bagi aku . terima kasih untuk semua nya . 

S E K A R A N G 
semuanya dah berubah . dah tak macam dulu dah . segalanya telah berubah . tapi hati aku masih macam dulu . hati aku masih tertinggal kat gedangsa . tatahu macammana nak ungkapkan rasa rindu nie . kalau nak type , sampai esok pun tak habis . cukuplah sekadar korang tahu yang sekarang semuanya telah berubah fullstop 
nie kenangan paling terindah bagi aku :

SYUKRI HASSAN sebuah nama yang cukup indah bagi aku . mengenali dea sudah cukup buat aku bahagia apatah lagi menjadi pasangan dea . sumpah sayang dea sangatsangat . sumpah taknak hilang dea . tetap sayang dea walau ape pun yang terjadi . takkan pernah terlintas untuk tinggalkan dea . ape pun yang berlaku hanya dea di hati . eyh , pembetulan , dea RAJA hati aku . korang ada ? tade kan ? 
iloveyoumore sayang fullstop !

❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤