ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

buang yang keruh ambil yang jernih ^^

harinie aku pergy program MAJLIS KESELAMATAN JALAN RAYA sumpah tak best . sebab ape ? sebab boring lah . tentatif programnye tak best langsung . huh ! then , lepas ceramah ape semua tu ade pertandingan kuiz and lukis/warna poster . aku tak ambik pape bahagian . pastu memang tade buat ape lah kan . sembangsembang ape semua tu pastu aku tidur . lama jugak taw . ada lah dalam 45minit aku tidur . bangunbangun terus pegyy toilet and carik makanan . pastu perasmian penutup and penyampaian hadiah . 

derrrr ,
masa pagi tuhh sumpah aku geram dengan sorang cikgu nie . dahla suruh aku pegy masa mulamula tu pastu cakap kat umum yang NANTI KAT SANA AWAK JAGA PERANGAI AWAK SAYA TAKNAK AWAK TERJERIT SANA SINI . heyy , wth . kau yang ajak aku pegyy pastu kau cakap macam nie kan ? kalau bukan sebab cikgu hafiz tado nyoooo aku nak ikut program bodo nie .
gila sakai . sumpah bengang masa tuhh .

tapi tape . BUANG YANG KERUH AMBIL YANG JERNIH . kalau bukan sebab syukriii dah lama kau kena cikguuuuuuu . dont ever dare to think that you're the best teacher .

❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤