ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

aku tatahu hati kau and kau tatahu hati aku . kita samasama tatahu kan ? ♥

aku lebih rela ditipu daripada menipu . okayy , mungkin dulu aku banyak buat silap kat dea . dea selalu cakap yang aku nie tak matang lah ape lahh . aku ambik tuh sebagai satu azam untuk aku berubah jadi ape yang dea mnak . and look , aku rasa aku berjaya . tapi hanya disebabkan facebook semuanya hampir keberantakan . ramai budabuda cakap kat aku camnie kau tinggalkan je dea , watpe nak simpan agy org camtu tapi masa korang cakap tu kan korang tahu ke hati aku macammana ? korang tahu ke ape yang aku rasa ? aku rasa tak sebab hampir semua jawapan yang aku terima hampir sama dahla sha ,aku faham perasaan kau . ape yang korang faham ? boleh share tak ??? boleh tak kalau korang tak puas hati ngan keputusan aku nie ke ape ke korang cakap je terus . jangan nak berkiaskias boleh tak ??? korang takkan dapat bayangkan macammana sayangnye aku kat dea . aku akan tetap pertahankan hubungan nie sampai bilabila . takkan pernah ada kata putus lagi . aku lebih rela ditinggalkan daripada meninggalkan . aku tunggu dea hampir 3tahun . bila aku dah dapat dea korang engat aku nak biarkan macam tu jeke ? korang engat aku nak lepaskan dea macam tu je ? sayang nye aku kat dea , cinta aku kat dea , kasih aku kat dea , semua perasaan aku kat dea takkan dapat diluahkan dengan katakata . dahla , aku dah penat dengan semua nie . aku dah bosan dengan semua nie . dah yeee korangkorang semua . kalau dea tipu aku ke nak game aku ke ape ke biarlah . korang jangan gtaw aku ape yang korang tahu taw taw taw . biarlah aku tahu sendiri nanti . engat , ALLAH tu maha kaya , maha adil , maha mengetahui apa yang tersirat dan tersurat Dia ada untuk bantu aku . Dia ada untuk beri aku kebenaran tentang semua nie . korang jangan risau okayy ? yang kena main tu aku yang kena game tu aku yang kena ape semua tu aku . bukan korang . aku taknak korang yang lebih emo dari aku . cukuplah korang . jangan tambahkan lagi masalah aku . semuanya akan terbukti nanti . cukuplah sampai sini je hinaan korang , cacian korang , ape yang korang ngate pasal aku nan syukk tuhh . korang tahu ke hujung pangkal ceritaanya ? takkan ? ape korang memang tahu ke ? buktikan ! mungkin ini semua balasan untuk aku , sebab dulu aku pernah lupakan Dia . Dia nak aku selalu engat kat dea . ada orang cakap macam nie kat aku  kau untungg sha sebab dapat petunjuk dari ALLAH , dapat kebenaran pasal semua nie . yaaa , memang betul , tapi kadangkadang kebenaran tuhh menyakitkan . ape korang tahu semua tu ? buktikan !

❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤