ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

♥ aku tak sempurna untuk kau sayang :((

♥ ♥ 
Bila kyte sayang orang tuhh ,
Kita tunggu dea lame punn tak pea ,
Tpih bila dea tunggu kyte ? ? ? Dea mula marah-2 .
* Hatih kata " Alaa , Adat lahh tuhh ada yg menunggu dan ada yg ditunggu ."

Bila kyte sayang orangg tuhh ,
Kyte tak tydo punn tak pea sbb nak teman dea yg nga bosan ,
Tpih bila kyte bosan , Ada dea teman kyte ? ? ?
* Hm , Hatih kata " Tak pea myb dea busy kudd ! "

Bila kyte sayang orang tuhh ,
Kyte gadoo nan dea , Kyte diam jea sbb tak nha tmbh trok .
Tpih dea maki hamun kyte .
* Hatih kata " Alaa , Tak pea dea tga tension tuhh "

Bila kyte sayang orang tuhh .
Kyte call dea sbb rndhuu nha dga sore dea .
Tpih dea bgih phone dea kadd orang laen atau matikan .
* Hati kata " Tak pee , Layan jea . Kawn dea , kawn kyte jgak "

Bila kyte sayang orang tuhh .
Kyte bercerita nan dea tpih Dea dga mcm nha tana jee .
Cyter nan tunggul lgih baek .
Tpih bila dea bercerita nan kyte ,
Kyte dga , Sepatah-2 kata-2 dea .
Klu tha dga ntih kyte yg kena marah .
* Hatih kata " Tak pea , Sayang lahh kata kann "

Bila kyte sayang orang tuhh ,
Kyte dan dea lapar tpih kyte bgih sumer roti kyte kadd dea ,
Kyte sgup b'lapar sbb tak nha tgok dea k'lparan .
* Hatih kata " Alaa , Jaga lhaa hatih dea , Ciyan dea "

Bila kyte sayang orang tuhh ,
Kyte bgih dea rest spnuh-2 ny bila dea letih wlu punn kyte bosan ,
Tpih bila kyte letih , Dea suwh jgak kyter teman dea sbb dea bosan .
Adil kee ? ? ? * Hatih kata " Alaa , Bukan selalu punn "

Bila kyte sayang orang tuhh ,
Kyta jdih mcm orang gyler wcau bila dga dea sakett ,
Tpih bila kyte sakett ,
Dea siyap kuwa nan mbe-2 dea meraikan hari kesakitan kyte ,
* Hatih kata " Alaa , tak pea . Tak kann dea nha berkepit nan kyta 24jam kann ? "

Bila kyte sayang orang tuhh ,
Kyte tak penah nha penting kann dyrih sndyrih dan ego ,
Tpih dea pye ego dan hipokrit tahap gaban .
* Hatih kata " Tak pea , Dea mmg mcm tuhh so kene lahh tyme "

Bila kyte sayang orang tuhh ,
Kyte sayang nha tinggal kann dea lama-2 ,
Dan kyte tak nha pegy tinggal kann dea slma-lama ny ,
Tpih dea slalu tinggal kann kyte .
Dea tak tahu yg kyte tga bdepan nan maut ,
Wlu punn kyte sakett btoool ,
Tpih dea kata " Alaa , sakett base-2 jea tuhh , janan nha m'gewdik "
* Hatih kata " Huhm Okeyy :( Cmne lahh dea ntih bila kyte dha tak dea? Msti dea happy "

Bila kyte sayang orang tuhh ,
Kyte tak sanggup nha tgok dea derita dan kesepian ,
Tpih dea tak penah nha hargai dyrih kyte dan kehadiran kyte ,
* Hatih kata " Hm , Tahu tak btapa saia sayang kann awk ? "

Bila kyte sayang orang tuhh ,
Kyte sanggup lepas kann dea demi k'bahagiaan dea .
Tpih adakah dea tahu pengorbann kyte thdap dea ?
* Hatih kata " Tak pea lha , Janji dea bhgea "
Bila kyte sayang orang tuhh ,Kyte tak kesah klu dea nha kongkong life kyte .
Tpih dea tak suke klu kyte kongkong life dea .
Adil kee tha ? Hatih kata " Huhm , Suke hati awk lha "

Dan . . .
Bila kyte dha tinggal kann dea selama-lama ny .
Baru dea nha ambik kisah psai kyte .
Dea datng ziarah pusara kyte .
Dea mintak maaf sbb penah buad kyte tgu dea .
Dea mintak maaf sbb penah paksa kyte teman dea time dea bosan .
Dea mintak maaf sbb penah maki hamun kyte .
Dea mintak maaf sbb penah tak hirau kann call kyte .
Dea mintak maaf sbb penah buad nha tana jee dga luahan hatih kyte .
Dea mintak maaf sbb penah buad kyte kelaparan sbb dea .
Dea mintak maaf sbb penah ggu waktu rehat kyte .
Dea mintak maaf sbb tak penah hirau kann sakett kyte .
Dea mintak maaf sbb penah penting kann dyrih dea sndyrih .
Dea mintak maaf sbb tak penah tngk p’deritaan kiter...
Dea mintak maaf sbb penah t'lalu emosi dan ego nan kyte .Dea mintak maaf sbb penah tak adil dlm hbungan kyte .Dea mintak maaf sbb penah kongkong life kyte .Dea mintak maaf sbb penah tak m'hargai khadiran kyte .
nota kaki :
SYUKRI HASSAN , saya masih sayang awak . cinta awak , perlukan awak . saya tahu awak akan baca diary saya nie kan ? awak tahu saya tak mungkun akan tinggalkan awak kan ? awak , saya minta maaf . saya memang tak sempurna untuk awak sayang . sayan tak ada apa apa tapi saya ada cinta . awakawak , mungkin saya terlalu ego kan ? tak ape awak . saya akan berubah demi awak . demi awak sayang . lepas nie saya tak akan cakap apeape lagy . saya akan senyum je awak .walaupun susah saya akan cuba jugak . saya taknak hilang awak . biar saya sakit asalkan awak tak . biar saya derita asal awak bahagia . saya bahagia bila awak bahagia sayang . saya tak minta apeape pun dari awak . apa yang saya minta cinta awak . kasih sayang awak , perhatian awak . awak , saya mungkin bukan yang terbaik tapi saya akan cuba untuk jadi yang lebih terbaik . saya kuat bila awak ada . sekarang nie kalau awak nak mara saye pun , kalau awak nak sisihkan saya dari hidup awak , kalau awak nak pergi jauh dari hidup saye , awak buatlah kalau itu yang boleh buat awak gembira sayang . kalau itu yang boleh bahagiakan awak sayang . tapi , perlu awak ingat yang saya akan tetap berdiri di sini menunggu awak kembali pada saya .

❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤