ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

bangga sangat lah kau kan ?

salam mid night readers =='
hey you only 4teen okay !
so tak payah lah ko nak ade rase suke ke ape ke kat aku . 
sebab aku memang takkan layan kau . 
pe jadah nye kau nak text aku malammalam sematemate nak cakap macamnie .
camat malam bintangku .
wth ?? eyh , sumpah kau hidup tak senang kau tahu .
kau engat aku suke ke kau hantar text macam tuh .
macammacam text kau bagi aku kan ? tapi tade satu pun yang aku layan .
kau nak tahu sebab ape ? sebab kau bodo . kau bangang . kau sial . kau super piggy .
kau tak tahu ? haa , sekarang kau dah tahu kan ?
memang macam bangang kan ?
nampak sangat budak tak matang kan kan kan ?
ouh , lupe , kau kan baru 14tahun act . haha .
no wonder lah if kau hantar texttext yang kononkononnye berjaye tarik perhatian aku kan ?
hey , dude , tade satu pun text kau yang berjaya tarik perhatian aku .
tak payah nak jadi bangang sangat lah .
so , nasihat aku untuk kau , just duduk ruma and study for your pmr exam next year okayy ?
dont do stupid thing like that to me again okayy stupidd adios =='

yes , you really can do whatever you want =='
so shhhwwweeeetttt bak kate faraqila


❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤