ƨнαƨʏα ℓσʌɛ ƨʏʋκяι
Daisypath Anniversary tickers

aku renndu kauu ~

sejak haritu kta jadi rapatkan ? macam twin kan kan kan ? sejak haritu kite mula banyak persamaan kankankan? aku pakai beg bodyglove kau pun pakai beg bodyglove jugak . aku potong rambut pendek kau pun potong rambut pendek jugakkan ??? bahagianya kita masa tu kan ? tak dapat nak digambarkan dengan katakata . event kalau dapat member dengan kau seorang pun tak ape lah . hee~ sejak tu jugak kite kongsi segalanya bersamakan ?? kau cerita probs kau aku pun cerita probs aku . happynya kita kan ????


comel ta ? macam kita kan ?? kau yang rambut tocang tu sebab kau tinggi siket dari aku . and aku plak yang yang rambut bease tu sebab aku rendah dari kau kan ? betulbetul macam kita kan ???? kau gila aku lagyy lah gila kan ? aku rendu tao saatsaat tu . kau rendu aku ta ? mestilahh ta kan ??? hee~~ kenape ? entahhlah . aku pun tatahu nape . aku sayang kau tao amoyy !!!

bubu sayang~

syukri hassan ! iloveyouveryveryveryvwrymuch ! aku taknak kehilangan kau sayang ! aku perlukan kau . aku perlu kan kau . aku perlukan kau . abd aku tersangatsangat perlukan kau bubu . dah banyak yang kita lalui bersama kan ? dah terlalu banyak dugaan yang kita lalui bersama . segala suka duka kita harungi bersama . pahit getir kehidupan kita kongsi bersama kan ? kau perlukan aku dan begitu juga dengan aku yang perlukan kau . di setiap langkahku hanya ada kau sayang . jika diberi seribu tahun untuk aku menceritakan kisah suka duka kita pun itu tidak akan mencukupi sayang . terlalu banyak yang mereka perlu tahu kan sayang ? cukuplah sekadar mereka tahu yang aku ikhlas mencintaimu syukri .

always together until my last breath .

iloveyou . imissyou . ineedyou . bubusyukri

❤tengs read my stories readers ❤bobo bubu krisya❤